Tegeleme erinevate plastikute taastamisega nii liimimise kui keevitamise teel.

Ühe auto konstruktsioon võib endas hõlmata enam kui sadu kilogramme plastikuid. Sellest on ehitatud tänapäeval Interjöörimaterjalid, katted, kinnitused, klapid, istmeosad ning paljud muud tänapäeval asendamatud komponendid.

Paraku plastikud kuluvad, kriimustuvad või lähevad mingil moel lihtsalt katki. Kõige levinumad vigastused plastikute juures on kriimustused ning seda eriti salongides. Plastiku kriimustamine ei nõua erilist jõudu ning seda võib igaüks teha täiesti pahaaimamatult. Kuna plastikuid on erinevaid, kasutatakse taastamisprotsessides vastavalt plastikutüübile erinevaid tehnoloogiaid.

 

Kõige sagedamalt tehakse kriimustusi kõvemale plastikule. Sel juhul kriimustused täidetakse ning tuuakse tagasi originaalseisukorda spetsiaalse plastikuvärviga. Kui plastikult kulub vaid värv, on seda võimalik seega kenasti plastikuvärviga taastada. 

Vahel on vaja remontida ka kummeeritud plastikuid, ent tööjärgselt ei ole kunagi võimalik originaalset tulemust jäljendada, sest selline plastik oma esialgset kuju ei taasta. Sel juhul tasub lihtsalt asemele originaalosa osta. 

Mida peaks teadma kereplastikute remondi kohta? 

Plastikuremont hõlmab endas ka kereplastikuid. Kõige enam saavad kannatada põrkerauad, tiivad ning väljaulatuvad plastikdetailid. Laitmatu ning kõrgetasemeline remont saab kõigepealt alguse läbi keredetaili põhjalikust puhastusest, mis viiakse läbi lappide, salvrätikute, pihustite ning puhastussegu abil. Seejärel lihvitakse-töödeldakse kogu subjekt üle peene abrasiiviga, et saaks hiljem uue värvi kenasti peale kanda.

Kuna moodsad kereplastikud on valmistatud termoplastist, siis viiakse keerulisemaid remonditöid läbi spetsiaalse pahtliseguga. Nimetatud segu on elastsem ning sobib plastiku omadustega paremini kokku kui harilikult kasutatav pahtel. Detail krunditakse üle ning seejärel viiakse värvimisse.

Kui plastikdetailid vajavad külge liimimist, siis asetatakse taastatud või uus detail paika elastsete ning nakke-tugevdavate omadustega liimi abil. Sellised liimid suudavad rammuga kinni hoida ka suuremaid ja raskemaid detaile. Ühtlasi kuivavad need liimid piisavalt kiiresti – mõne salongiplastiku puhul peavad näiteks värvid ja liimid maksimaalse efekti saavutamiseks päevi või nädalaid kuivama.

Plastikuremondis eksisteerivad ka keevitus-või jootmisvõimalused. keevitada Õige keevitustemperatuuri ning korralikult ettevalmistatud pinna abil on võimalik praod ja defektid kenasti likvideerida. Kindlasti peab seda tegema pädev ja kogemustega spetsialist, sest plastik ei tohi üle kuumeneda, vastasel juhul muutub see lihtsalt parandamatuks.

Meie tehtud tööd

Hiljuti valminud viimased tööd

Meie klientide tagasiside:

Viisin oma projektika (BMW) värvimisse eelmisel nädalal ja sain masina kätte juba 10 päeva pärast, tulemus mega.
Tarmo
540 BMW omanik
Mulle sõideti tagant sisse ja pöördusin Dreammixi poole. Asjaajamine oli mega lihtne, poisid tegid peaaegu kõik minu eest ära. Viisin auto kokkulepitud ajaks ning sain täpselt siis ka kätte kui lubati. Olen väga rahul.
Jane
Corolla omanik
Mul olid auto tiivad roostes ning otsisin googlest maalreid. Komistasin Dreammixi kodulehele ning tegin päringu. Vastus tuli kiirelt, hind oli sobiv ning juba kahe nädala pärast viisin auto töösse. Tänaseks olen sõitnud autoga natukene üle aasta ning võin julgelt väita et jäin tööga rahule.
Felix
Toyota Verso omanik
Kindlustusest suunati Dreammixi. Eelnev kokkupuude ettevõttega puudus. Klienditeenindus oli väga meeldiv ja tööga jäin rahule.
Üllar
Mercedese omanik