Autokere eest tuleb hoolitseda nõndasamuti nagu ka mootori, salongi või veermiku eest. Päikese, füüsika ning looduslike elementidega rinda pistev auto vältimatult viimaks oma sära, halvemal juhul näpistavad teda mõned avariid või roosteprobleemid. Keretööde hulka kuuluvad värvitööd, mõlgieemaldus, keevitus, klaasivahetus, kerevenitus, pinnatöötlus ning korrosioonitõrje.
Roostet ja korrosiooni eemaldatakse läbi roostetanud ala väljalõikamise/eemaldamise ning selle asendamise kas pleki, kindla varuosa või mõne muu soovitud materjaliga. Lisaks kasutatakse liivapritse, kemikaalidega töötlemist ning roostemuundureid.
Mõlgieemalduse korral hinnatakse autole tekkinud mõlgi suurust ning võimalusel eemaldatakse see spetsiaalse PDR tehnika abil, mille käigus säilib tehase värvikiht, keredetaili ei ole vaja küljest võtta ning puuduvad muud lisatööd. Ühtlasi on tegu odavama lahendusega kui detaili asendamine.
Enne igat keretööprotsessi viiakse läbi korralik eeltöö. Vigastuste korral otsitakse üles ka vigastuse tagajärjel potentsiaalselt tekkida võinud lisadefektid. Kui midagi lahendamist vajavat jääb silma, räägitakse see kliendiga enne töö läbiviimist üle.
Korralikult läbi viidud kere-ning värvitööd ei pruugi hinna poolest tõepoolest kuuluda alati kõige odavamate hulka, ent raudse rusikareeglina on need alati investeering. Auto näeb värskem ja ilusam välja ning kestab ka kauem – lisaks hingerahule suureneb ka sõiduki järelturu väärtus.